Připravujeme

Obsah:

ZÁŘÍ / ŘÍJEN 2019

Mercedes-Benz Maybach Vision 6
Milník elektromobility
Fenomén vozů SUV
Tesla Roadster 2020
Pirelli kalendář 2019

A ještě mnohem více...

image_8437

IKEA Point bude otevřený do konce srpna 2019

Pop-up prostor IKEA, který je na Václavském náměstí od loňského září, bude otevřený do konce srpna 2019. IKEA Point vznikl jako místo, kam si zákazníci mohou přijít pro inspiraci, využít komplexních služeb pro zařízení svého domova od naplánování až po objednání i jako místo pro posezení v kavárně.

Být blíž zákazníkům je součástí globální strategie IKEA a zkušenosti z projektu na Václavském náměstí poslouží při plánování budoucích projektů. „Pop-up na Václavském náměstí je už dle názvu dočasný projekt a chtěli jsme si na něm vyzkoušet koncept menšího prostoru v centru města. Reakce zákazníků pro nás byly velmi důležité a na jejich základě jsme upravovali podobu a služby v IKEA Point i v průběhu fungování,“ uvádí lídr projektu Peter Tichý, který je nyní i ředitelem IKEA Pointu. „Zákazníci si IKEA Point velmi oblíbili zejména jako místo pro plánovaní kuchyní a abychom jejich přání vyšli vstříc, na horní patro jsme přidali šest kuchyní, díky kterým si mohou prohlédnout řešení v praxi, inspirovat se a lépe tak naplánovat svou kuchyň. Přibyla také služba interiérového designéra.“

Denně projde IKEA Pointem okolo 1 000 návštěvníků. Z interního výzkumu mezi zákazníky vyplynulo, že naprosté většině z nich (90 %) se líbí nový formát, líbí se jim atmosféra místa i osobní přístup zaměstnanců (92 %). Zákazníci většinou využívali IKEA Point pro plánování kuchyní a právě dobrá dostupnost a odborný přístup specialistů bylo to, co oceňovali nejvíce. Co by naopak uvítali by bylo rozšíření služeb i o výdejní místo pro internetový obchod a prodej doplňků do bytu.

Být blíž zákazníkům je součástí globální strategie a projekt pop-upu na Václavském náměstí byl důležitým zdrojem pro sbírání zkušeností a zpětné vazby od zákazníků. „Našim současným i novým zákazníkům chceme umožnit, aby pro ně IKEA byla dostupná v místě i čase, kdy to potřebují. Víme, že 80 % našich zákazníků začíná svůj nákup on-line, a současně víme, že osobní návštěva IKEA, ať už v podobě klasického obbchodního domu či jiném formátu, během nákupu stále hrají důležitou roli. Jsou totiž při zařizování domácnosti zdrojem inspirace a informací. Zájem o skandinávský design v našem regionu roste, a tak nyní na základě zkušeností s IKEA Pointem přemýšlíme o dalších krocích, jak působení IKEA rozšířit a udělat dostupnější co nejvíce lidem,“ popisuje Mounia El Hilali Acherkouk Yakhlef, generální ředitelka IKEA pro region Česká republika, Maďarsko a Slovensko.

IKEA Point bude pro zákazníky otevřený do konce srpna 2019. Do té doby bude IKEA využívat prostory pop-upu i jako místo pro pořádání akcí. V dubnu bude například hostit Swap event, kde si zákazníci mohou s ostatními vyměnit dekorace a potřeby do domácnosti, v květnu poskytne zázemí pro světový turnaj ženského fotbalu Global Goals World Cup Prague v rámci udílení cen SDGs.

Další využítí prostoru od září 2019 je na pronajímateli Pytloun Boutique Hotel Prague.

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

FOTOREPORTY

Generální partneři portálu:

 

Partneři portálu:

  



Další portály mediální skupiny HMG:

      

     CELEBRITYHOUSE.cz

 

PORTÁLY HMG :

www.carshouse.cz    www.menhouse.cz   www.womenhouse.cz   www.luxuryhouse.cz 

www.gastrohouse.cz   www.celebrityhouse.cz   www.cinemahouse.cz   www.househouse.cz

www.kidshouse.cz   www.bookhouse.cz   www.hotelhouse.cz   www.luxusniplaze.cz

www.nicemagazine.cz   www.homemagazine.cz   www.golfmagazine.cz 

  www.inspirovanikrasou.cz   www.sefredaktorzavolantem.cz   www.rozhovoryzavolantem.cz

www.luxusniplaze.cz    www.podcasthouse.cz    www.menhouseman.cz  

TOPlist